viernes, 30 de mayo de 2014

                         ELS PERQUÈ DE MAYRA
El perquè d'aquesta setmana em va vindre al cap gracies a un bon refredat que m'havia agarrat però ara ja estic millor i gracies a aixo puc contar-vos aquest perque...ATXIIMM!!!!!..Em va vindre al cap justament després de donarme una bona comilona d'espaguettis ...QUE BONS QUE ESTAVEN!!



PERQUÈ ENS AGARRA FRED DESPRÉS DE MENJAR?

Molt fàcil,sempre que menjem alguna cosa el nostre organisme té que fer la digestió  i per aixó necesita calor però de normal no ho notem,ara, quan ens fartem de menjar (com em va passar a mi) si que ho notem degut a que l'organisme té que agafar molta mes calor dels nostres músculs per aixó quan ens banyem despres de dinar o de sopar, ens pot pegar un cort de digestió , perque els músculs ja no tenen calor que donar al'estòmac per fer la digestio


ES UN DELINQUENT MOLT FI
L'ESTÒMAC TRAIDOR
QUE SENSE DONARNOS COMPTE
ENS FURTA LA CALOR



DE MAYRA










No hay comentarios:

Publicar un comentario