martes, 5 de febrero de 2013

UN DIA ESPECIAL EN UN POBLET per Paula Núñez

Treball de Paula N. en PDF



Era l’estiu 2012 quant jo vaig anar de excursió amb la meua mare, amb mon pare , els dos germanets i jo.
Anàvem a un Poblet situat en Andalucia després de 7 hores de viatge vam arribar a la fí.
Vaig vore als meus cossins:
Maria, Lucia, Susana, Moises, Marcos , Alejandra, Ana, i nosaltres tres, és  a dir  10 cossins per part de ma mare.
Les meues cosines Lucia i Maria van vindre amb mi  al parc de Sequeros.
Allí el nomenen com “el parc de la sort” perque sempre et trobes diners jo una vegada me'n vaig trobar 20 euros. Al dia següent tots els cossins vam anar a la  compra. Al tornar, en una font hi havia Diners i, el meu germà i jo ens endinsarem per agafar els Diners.ens van llançar una bronca  i, a més, estavem tots bruts
FIN

1 comentario: