martes, 5 de febrero de 2013

Feliç Aniversari per Clara Y Alba F

                         Feliç Aniversari


El deu de juny vaig celebrar el meu aniversari.
Vaig convidar a Daniela, Andrea, a Alba N., a tu i a Marta ,la teua germana, a la reina de la meu falla....
-va dir Alba amb molta alegria

I també a Aitana, és una xiqueta molt simpàtica,alta,bonica i li encanta l´aigua.
El primer que vam fer es banyar-nos a la piscina .Te'n recordes? Va ser impresionant-Va dir Clara




                         


Després vam dinar pizza de formatge y pernil dolç, estava boníssim, la meua mare fa unes pizzes boníssimes.....- Va dir Alba , pensant amb la pizza

Després vam banyar-nos altra volta a la piscina a jugar y vam anar a berenar la tarta de xocolata ,ummm!! -Va dir Clara.
I després que vam fer? - va preguntar Clara

Vam anar a jugar al camp de tenis  en el jardí que tinc.Va ser un dia més impresionant que.....- va dir Alba sense parar de imaginar el seu aniversari






I en el teu aniversari que vas fer? A vore si me'n recorde. -Va dir altra volta Alba

Primer vam anar a Junior y després a l'esglèsia y després vam arreplegar a Andrea, Daniela,Alba N, a tú, a María A, a Clàudia a María F... - va dir Clara

Primer vam anar a casa, y quan vam arribar ens vas donar un tancador per a posar-li-ho a la roba,vam posar una pel.lícula a la teua tele i la teua mare va fer unes mongetes, estaven boníssimes...-va dir Alba



Després de vore la pel.lícula vaig posar música en l´ordinador i vam ballar amb alegria..... - va dir Clara

Després vam sopar pizza, com en el meu aniversari. Estava boníssima....-va dir Alba

I després quan els teus pares i els meus pares estaven sopant nosaltres jugavem a jocs molt divertits- va dir Clara

Y després algunes es vam quedar a dormir i vam dormir en l'habitació de convidats i com no caviem, el meu pare va posar un llit més. -va dir Clara

Aquest any vaig a celebrar altra volta el meu aniversari i tindrà que ser mitjor que el de l´any passat
Y tú?- va dir Alba

Yo també, ja parlarem quan siguen els nostres aniversaris, quan siga juny  i quan siga decembre-va dir Clara





                                                                                                                          Per.Clara Ripoll
                                                                                                                                Alba Folgado


                                                                                                   












1 comentario: